zaterdag 25 oktober 2014

Prettige Vakantie

Dag iedereen,
tijdens die 2 korte dagen in school ontbrak het me aan tijd om nog een briefje in het schriftje te kleven.  Ik hou jullie op deze manier op de hoogte en voor degene die niet zouden kijken op de blog,
na de vakantie kleef ik het in het schriftje!

Na de vakantie vertellen we over onze grootouders, want het FEEST komt dichter en dichter!
Het zou leuk zijn moesten jullie allemaal de brief die in het schriftje zit invullen en terug meegeven, zo kunnen we de praktische kant (hoeveel stoelen?) van het feest ook in orde brengen ;-)
Om de kleuters zoveel mogelijk te laten vertellen is het leuk als jullie een foto zouden meegeven met je kleuter met alle grootouders erop, (deze blijft in onze fotomap in de klas).  Willen jullie als het kan er ook op noteren hoe je kleuter zijn/haar grootouders aanspreekt?  Want niet elke oma heet oma, en niet elke opa heet opa!

Alvast bedankt,
en dan wil ik graag iedereen nog een hele leuke en plezante vakantie wensen.
en als er mensen zijn die iemand dierbaars herdenken op 1 november dan wens ik die
veel sterkte toe!
Bedankt,
Juf Mieke

2 opmerkingen:

  1. Juf Mieke, we wensen jou & je gezin veel sterkte toe tijdens deze periode.. *Fien*

    Dieter, Ellen & Leon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief van je ellen, bedankt voor het berichtje dat doet deugd.
    Het is voor ons inderdaad een moeilijke periode.

    BeantwoordenVerwijderen